-Duktig som man är

Tycker jag är duktig som städer Stoffes rum medans han ligger och sover, har ju varit ett rent helvete till rum ett tag nu. Så när man ändå inte har någonting och göra, så kan man väl göra något nytta. Fan vad jobbigt där är och städa...det är bland det värsta jag vet. Men känslan efter är ju underbar, med ett städat rum och att man varit duktig. Sen hoppas jag att han blir glad för att jag städade, vem blir inte glad av att man vaknar upp med ett ny städat rum? Haha nog nu och att skriva om städning.
 
Vill bara att tiden ska gå fortare, ska åka in till stan till 10. Vill gå runt och kolla på grejer, hittade en väska igår som jag fastna för men var inte säker på om jag skulle köpa den. Men tror jag gör det idag, om jag får pengar av min mamma. 
 
Ska åka hem senare idag också, sen vet jag inte vad jag ska göra för speciellt idag som jag har planerat får se vad som dyker upp under dagen. 
Slänger in en gammal bild, för att jag har bildbrist på datorn. Tycker det ser tråkigt ut och se ett blogginlägg utan bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback