-Ny blogg

Det här med att byta blogg, och rensa min blogg är jag bra PÅ. Men jag kände att jag inte tyckte det var kul att blogga på nattstad.se, så jag gick tillbaka till blogg.se med en ny adress också.
 
För er som inte läst min blogg eller inte vet så mycket om mig, så tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag heter Stefanie Nilsson, stavas egentligen "Stephanie" men jag vill inte stava mitt namn så, och när jag fyller 18 ska jag ändra så att det stavas Stefanie (haha onödigt kanske, men men inte för mig) Jag har rätt så länge vilja hetat Stefanie Elvira Lowisa Nilsson, för jag har inte något mellannamn och heter bara Stephanie Nilsson. Tråkigt, men jag vill ha ett mellannamn varför just dom två namnen orkar jag inte ta upp nu.
 
Anyway, jag går inte i skolan just nu utan jag hoppade av föra terminen för att jag missa 2,5 månad från skolan för att jag var sjuk under den tiden. Men ska börja om i höst på vård & omsorgsprogramet på Lundellska "Skrapan".
 
Jag bor i en liten bondhålla 30 min utanför uppsala, som heter Skuttunge. Jag har en mamma, pappa, och en väldigt jobbig lillasyster.
 
Jag spenderar min fritid med min pojkvän stortsätt hela tiden.En av mina största intressen är att kolla på kläder, och framförallt köpa dom. Sen är fotografera någonting jag älskar att göra.
 
Hoppas ni blev nöjda med informationen jag dela med mig av. Designen jag gjorde på bloggen är bara tillfällig eftersom jag längta efter att blogga, och bara slängde ihop något som såg okej ut. 
 
Kan inte sova, ska vända på dygnet tror jag eftersom jag somnar vi 4-5 nu...Så ska väl sitta och spela nu, uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg du har! Vad har du gjort din header någonstans? Hur kan det blinka sådär? :3 tacksam för svar <3

2014-05-15 @ 07:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback